Cursuri de matematica si fizica online!
Incearca-le gratuit acum

Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro

Trezit da nu desteptat

de sarsilovici la: 05/09/2007 15:00:19
taguri: Salonul
voteaza:
Nea Gogu da-mi si mie un more de la mata ca eu nu mai am. Da da i-a hai sa-ti mai spun o minciuna. Cica baietii astia ai mei mi-au adus o oaie mai demult sa o cresc aici in spatele casei. O lasasera ca momeala vreo saptamana in padure si cumnu a mancat-o nici o lighioana mi-au adus-o sa imi tina de urat. Eu au bagat oaia pe poarta da portita din spatele casei nu au inchis-o asa ca intr-o ora lanoasa nu mai era. Mi-au mai adus niste porumbei si i-am bagat in hulubarie sus in pod. Dupa o saptamana de i-am tinut inchisi acolo am zis sa le dau drumul asa un pic pe afara. Au zburat si nici unu nu s-a mai intors. Pe urma mi-au adus gaini pe care le-a mancat vulpea intr-o seara. uite si acu o am pe Miaunica care e Miaunica si pe Clara cateaua asta desteapta foc. Adica nu e asa de foc ca uite ce prieten are pe Suru unu berc ca si ea si care e vesnic flamand. Da si hai sa-ti spun cica vine la mine odata un prieten si era pletos asa de se topea de dorul parului de odinioara si hai sa ne suim in pod ca vroia sa vada liliecii. Eu pletos ca si acu da el si mai ca mine si cum am facut noi galagie au inceput sa zboare liliecii si prietenu asta speriat si-a pus o blana de oaie de o gasit-o la repezeala si dai strigate ca simte lilieci in par.
De Nea Gogu tare poanta si ma mai hlizesc odata de parca pana atunci am stat sobru la vorbele batranului.
hai sa ne impacam nea gogu .Hai!
nea Gogu frumos aici la matale. De pe prispa ai o panorama frumoasa si ziua da si noaptea . Ete ce de stele .
da si le stie nea Gogu pe toate ca doar in multe seri le-a studiat. Si uite asa din minciuni in minciuni mi-a povestit multe din viata lui. Zic ca si asta e o treaba buna sa calatoresti si sa bati muntii sa umbli pe culmile Carpatilor si sa cobori ba in Transilvania ba Moldova ba in Tara Romaneasca.
A doua zi am urcat la o stana la 3 hotare adica la granita Covasnei cu Vrancea cu Bacaul. Ar fi trebuit sa mergem cu tractorul da daca nu am avut am chinuit-o pe Suzuca . Da am razbit. Nu e cine stie ce inaltime cam 1300 de metri. Sus era ceata si cu greu am dat si de Ion ciobanul. Are vreo 400 de oi si ne-a dat si el ce mai avea acolo niste urda. si cum l-am omenit si cu o juma de raciu e-a povestit si de ale sale. De cand s-a casatorit cu armata copii patanii cu oile si cu pasunile si multe. Ne-am despartit de nea ion cu gandul la o mamaliguta cu nistelapte de la nea Gheorghe si cu urda si cum aveam si niste cabanosi si ...Foame doar la gand gandind.
La intoarcere am avut aer curat de afara ca inaintru putea a cacareaza de oaie ca doar am fost la stana si acolo erau din belsug masline.Am scapat cu masina intreaga si in vale am trosnit si ospatul ala . Bun si aerul ala curat de munte si padurea aia verde te unge la inima. Da ferice de cei ca nea Gogu nea Gheorghe de respira aer curat.
Am sa ma mai duc si sper sa nu fie doar in vichend ca parca tare e scurt si trece repede, sa ma duc in concediu si sa ma duca Nea Gogu si pe creste. Cum spune el ca e bine sa nu mergi pieptis ca muntele se urca serpuit si de sus esti mai aproape de Dumnezeu.
Si mai are nea Gogu o vorba ca m-am trezit da nu m-am desteptat. Partea proasta e ca nu pot fugii de angoasele mele ducandu-ma acolo da poate aerul ma va lumina un pic si voi incepe sa traiesc si fara ase de multe pareri de rau. Nea Gogu sa ne vedem cand ne-om vedea palmele!
comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri