-50%
reducere de Black Friday
Cursuri de matematica si fizica online!
Incearca-le gratuit acum

Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro

Omnia Turism o firma de incompetenti

de angel13 la: 02/07/2008 09:37:50
rezumat: Omnia Turism o firma de incompetenti
taguri: Salonul
voteaza:
Am fost in Franta la Paris in perioada 22-29 iunie 2008.
7 adulti si 8 copii.
Am fost plimbati prin Paris 4 ore ca sa ajungem la hotel cat mai tarziu.
La orele 14.00 in camere inca nu era terminata curatenia.
Am primit camere pe aproape toate etajele de la 1 la 8 astfel copii erau separati de adulti
Am avut cazare 3 fara aer conditionat.
Ghidul irascibil,arogant,nesimtit fara pic de etica profesionala.
Luni Turnul Eiffel-ghida spune si a disparut.
Marti Versailles prêt incasat de ghid= 15 euro copil 28 euro adult, prêt oficial bilet copil
0 euro,13 euro adult + costuri de transport aproximativ 4,3 euro de persoana un beneficiu de peste 10 euro la fiecare persoana pentru agentie bani neimpozabili (fara chitanta).
Ce-am primit in schimb; ghidul spune
Miercuri Muzeul Louvre –trebuie sa ne ascundem,sa nu aratam ca un grup,sa nu punem intrebari prea multe deoarece ghida nu este autorizata.
Catredala Notre Damme -ghida zicecatre minesi au revoir ghida.
Celelalte zile-putem sa beneficiem de ghid doar pe valea Loarei probabil acolo ii iese malaiul,de Disnayland nici vorba chiar daca un grup majoritar dorea acest lucru.
Ziua plecarii-desteptarea orele 04.30
-mic dejun orele 05.45
-parasire hotel 06.30(benefic pentru hotel)
-sosire aeroport 08.00(plecare avion anuntata 10.00)
-09.30 Blue Air anunt amanare zbor pentru orele 12.15
-orele10-11 anunt Blue Air amanare zbor 17.15
-sosire Bucuresti 21.15 obositi,nedormiti si mai aveam 500km pana acasa de condus.

Concluzie Parisul este un oras minunat ai ce vizita dar atentie la tur-operatorul care va ofera serviciile de cazare,transport si ghid (toate deplasarile le-am facut cu metroul si in rest )

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

comentarii (20):

Sa ma ierte Dumnezeu, - de cosmacpan la: 02/07/2008 20:57:18
da si cand cumpar o olitza de noapte si tot mai intreb pe unu altul daca a auzit de plasticul ala si unde-i facut...ca doar nu degeaba s-or scremur romanii sa patenteze Oficiul pentru protectia consumatorului. O tzidula pierduta la Rasboiu si macar sa-ti cuteti praful de pe talpa...
Io mai stiu ca reclama e sufletul comertului si reclama facuta din gura-n gura e ca painea cu untura...mananci pana cazi lat si nu sti de unde ti se trage...
Sincer imi pare rau, dar de la a fi de bun simt si pana la a fi luat de prost e un drum ca pana la Protectia consumatorului. Nu trebuie sa crezi (Ce-ti spun) dar merita sa incerci.
#322027 comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de motanelul la: 02/07/2008 21:02:48
Agentia Thompson & Co. de Jules Verne
"ia banii la fraieri ca mai tarziu vezi tu cum rezolvi."
#322030 comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de Intruder la: 02/07/2008 21:14:36
foarte rau ca v-ati lasat jecmaniti toti!
nu-nteleg ce v-a oprit sa va adresati Protectiei Consumatorului.
#322035 (raspuns la: #322030) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
apropos - de zaraza la: 02/07/2008 21:17:56
face ceva protectia consumatorului? are cineva o poveste pozitiva despre aceasta organzatie (in romania)?

zaraza
#322039 (raspuns la: #322035) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
n-o sa ma crezi dar are... - de cosmacpan la: 02/07/2008 21:22:24
si asa molaie cum pare are mana buna si ferma...nu-i tremura ca la bunica...lui Bula...
Eu am reclamat RDS-ul pentru niste inconveniente intr-ale serviciilor si minune...
au batut la usa
Sa-r-mana matusa
stiti noi am dori
mesteri noi ti-om fi....
si s-a rezolvat frumos, elegant, plin de bun simt. Parol
#322042 (raspuns la: #322039) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
eu - de motanelul la: 02/07/2008 21:23:45 Modificat la: 02/07/2008 21:26:12
m/am adresat odata lu madam protectia aia. era acum multi ani, sa zicem ca nu erau prea bine pregatiti, dar oricum...
in fine, dupa un slalom de vreo patru-cinci telefoane ca sa ajung la compartimentul ce se ocupa de problema mea (ceilalti ziceau "nu stiu, nu e la noi adresati/va la...") mi s/a cerut sa vin cu probe solide "pentru ca altfel muncim degeaba" si apoi dupa ce am dovezile sa ma prezint acolo sa depun o plangere scrisa. in urma acelei cereri trebuia sa astept o luna sa primesc raspuns. la final mi s/a spus "ne bucuram ca exista cetateni ca dv. care se adreseaza...etc "
acum ma cracanez de ras cand ma gandesc.

tot ce sper e ca dupa atatia ani or fi mai bine organizati. eu nu mai sun acolo nici mort. prefer sa casc bine ochii inainte. iar confe ca acestea sunt bine venite :P

pe bune, vreau sa cred in seriozitatea lor. si eu vreau povesti pozitive, daca aveti :D
#322043 (raspuns la: #322035) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
DA zaraza! - de Intruder la: 02/07/2008 21:41:18
faza cu protectia consumatorului e cea mai buna solutie sa-i pui cu botul pe labe!
unii au impresia ca astia de la PC se ocupa doar cu conserve alterate si gogosi mucegaite...dar nu-i asa.
cu ani in urma, taica-meu a avut niste probleme la Circa Financiara pentru ca tampitii aia nu i-au scris bine data nasterii.
deci eu au gresit, l-au bagat in calculator cu eroare (mica dar a dracului) si...tot tata trebuia sa se zbata si sa umble pe la ghiseuri. pentru ce? pentru o greseala care nu era a lui si ca sa DEA bani la cacatu' de STAT, nicidecum sa ia!...ca la Circa Financiara dai, nu iei.
in plus de asta, tata n-a avut cum sa verifice pentru ca avea doar niste facturi anterioare unde nu era trecuta data lui de nastere.
m-am enervat (pentru ca-l tot amanau de-a-mpulea) si m-am dus cu jalba la Protectia Consumatorului...si au rezolvat cum zice si cosmacpan: elegant.

#322052 (raspuns la: #322039) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
intruder - de zaraza la: 02/07/2008 22:11:21
e bine de stiut ca functioneaza! eu ma gandeam ca dupa o vacanta ratata, nu mai are nimeni chef sa-si faca nervi umbland pe la protectia consumatorului, unde sunt tot functionari in spatele ghiseului. dar lucrurile evolueaza.

zaraza
#322061 (raspuns la: #322052) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Mai multe detalii despre Omnia - de omniaturism la: 15/07/2008 16:31:40
OMNIA Turism - O agentie de incompetenti!
Feriti-va!
#325470 comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
OMNIA - de iunie la: 06/10/2008 15:46:38
si eu am fost cu omnia intr-un circuit de 20 de zile prin europa cu autocarul anul asta, si anul trecut intr-un circuit prin grecia.totul a fost conform programului.a fost foarte bine.
multa lume din grup calatorea numai cu omnia in strainatate si erau foarte multumiti.Evident ca si in grupul nostru au fost nemultumiti,dar unii asa se nasc!
#348126 (raspuns la: #325470) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
omnia turism - de viorica. la: 31/01/2009 20:26:09
Am facut pana acum 2 excursii cu Omnia: una cu autocarul Budapesta-Praga-Valea Rinului-Luxemburg-Paris-Valea Loairei-Viena total 12 zile si cealalta Anglia - Scotia cu avionul. Anul acesta merg tot cu Omnia cu avionul pe traseul Spania-Potugalia-Gibraltar. Concluziile mele: agentia este profesionista este de fapt un tour operator- organizator excursii-; pretul este in functie de servicii: nu poti acuza agentia ca la hotel nu este totul Ok, probabil ca incearca sa iasa cat mai ieftin si nu fac contracte din timp pt. a sti din start unde este cazarea ( de regula Etape sau Ibis sunt ok restul este surpriza 3 stele se compenseaza cu 2 naspa). Cred ca cea mai mare problema sunt ghizii atunci cand sunt profesionisti cum am avut in Anglia a fost super Ok: competenta, binevoitoare, modesta, corecta: o adevarata profesionista; In Franta am mers cu o d-na mai in varsta prof. de istorie - probabil- care pe langa istorie si o bruma de franceza altceva nu mai stia decat sa jecmaneasca cu orice prilej, sa o faca pe tov. prof. ce pune intrebari de istorie la "elevii ce erau in excursie", si vesnic sa mentioneze cat de draguta este ea ca ne arata si ne duce ca sa-i lasam si la final o mica atentie ca asa se cade. Una peste alta nu cred ca merita sa-ti faci sange rau, daca tot ai dat banii vrei sa te simti bine, ca esti in excursie, nu-i asa? Cat de lipsiti de bun simt sunt si colegii de excursie care intarzie la autocar si vin cu zambetul pe buze spunand: "vai am intarziat" si de fiecare data aceeasi; sau persoane care vor ca in pret sa intre masa pe o zi intreaga si isi umplu bagajele la micul dejun cu tot ce se poate " ca doar au platit". Asta este, vrem sa fim respectati, tratati cat se poate de bine, dar noi nu prea stim ce inseamna traiul in comun si respectul fata de propria persoana si am constatat ca acestea nu sunt neaparat legate de posibilitati financiare mai reduse sau de un anumit grad de instructie, cred ca mai mult de educatie- aici suntem corigenti.
Pana una-alta eu raman pe Omnia: au un pret acceptabil si se adreseaza clasei de mijloc - daca la noi mai exista.
Sper ce excursia de anul acesta sa fie Ok si la anul intentionez Italia tot cu ei. Excusii placute!
#400382 comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
dap, io - de just.a.touch la: 01/02/2009 11:06:56
prin 2004 stateam in Tineretului si acolo pe langa piatza era un fel de fast-food si intr-o zi cumparai shaworma si cum fu cingura chestie mancata pe ziua aia de mine, ma trezii ca mi se facu un rau valeiiii si chemai salvarea. Spalaturi stomacale etc etc dar eu pus mana pi telefon de la spital ... a doua zi nu mai era fast-food-ul.
#400506 (raspuns la: #322039) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Nu generalizaţi, depinde de ghid - de Vara Toamna la: 18/04/2009 19:44:32
Nu generalizaţi cu privire la Omnia, totul depinde de ghid. Am fost în Italia în 2007 - a fost un circuit de vis. Ghid - doamna Rodica Făgărăşanu, o femeie extraordinară şi un ghid excelent. Îmi pare rău să aud de experienţe neplăcute... totuşi, ceea ce povestiţi nu pare catastrofal. Şi ce legătură are curăţenia din camere cu Omnia Turism? Asta era problema hotelului.
#428071 comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Asa este - de Vae victis la: 19/05/2010 14:24:35
Si noi am facut o excursie in Italia in anul 2007.Ghid doamna profesoara de limba italiana Fagarasanu.O ghida competenta din toate puctele de vedere.Ne-am simtit bine.Nimic de reprosat nici doamnei nici firmei Omnia-Turism..Cu aceasi firma am facut excursii in 2006 in Grecia,ghid domnul George Berchez,un ghid cu cunstinte solide de istoria si civilizatia greaca,un ghid competent si deosebit de eficient.In 2009 am facut excursie in Franta :Ungaria,Austria Luxemburg,Paris,Valea Loarei etc.Ghid domnul Visan Romy,un tanar deosbit de bine pregatit,bun organizator si cunoscator al limbii franceze si a Frantei.Impresii si amintiri deosebite,umbrite intrucatva de o persoana de sex feminin,din Constanta,care se declara profesoara si care ne-a enervat pe totii cu obiceiul de a intarzia de fiecare data,obicei ce a culminat cu o intarziere de mai bine de o ora la intoarcere,in Viena,unde "chipurile s-a ratacit".In 2009 am facut o excursie tot cu Omnia Turism in Turcia.Gid domnul Munteanu Tiberiu.Vorbitor perfect de limba turca,un ghid competent si bun cunoscator al Turciei,ne-a organizat o excursie interesanta si plina de surprize dintre cele mai placute.Va recomand:pentru excursii adresati-va cu incredere Agentiei Omnia Turism Bucuresti.
#542925 (raspuns la: #428071) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de picky la: 19/05/2010 15:24:00
Hai, bagă ş-o ofertă last minute.
#542951 (raspuns la: #542925) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de danaco la: 15/07/2011 21:50:42
Si noi am luat plasa cu Omnia Turism. In septembrie 2010 am fost in excursie la Paris-Valea Loirei SI Mont Saint Michelle 7 zile 3** .
Cazarea mizerabila, la un alt hotel decat cel mentionat in oferta, avusese candva 2**, dar nu mai obtinuse clasificare nici pentru 2**, avea acum 1*, desi noi platisem la 3***.
Pe langa faptul ca se afla intr-un cartier de negrii unde seara nu aveai curaj sa iesi pe strada, iar noaptea era un scandal ingrozitor, micul dejun era format dintr-un ceai sau cafea (in nici un caz ambele)si un corn. Asta era tot ce ofereau ei la micul dejun inclus si acesta oferit intr-un beci mic in care erau 3 sau 4 mese acoprite cu musama. La baie nu functiona nimic, chiuveta era infundata, oglinda sparta, mirosea urat in camera, lenjeria era murdara, totul era oribil.
Pe langa toate acestea pentru ghidul in limba romana am fost nevoiti sa achitam 15 euro/ persoana la fiecare vizitare (Luvru, Versailles, Valea Loirei, ...) lucru care nu a fost precizat in oferta initiala.
In concluzie, NU MERGETI CU OMNIA LA PARIS. VA STRICATI SEJURUL.
#617113 (raspuns la: #325470) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Omnia - de danaco la: 15/07/2011 22:13:11
Eu am fost cu Omnia Turism la Paris in 2010 intr-un grup de 40 de persoane. Din 40, vreo 20 erau nemultumiti, iar restul de 20 erau de-a dreptul revoltati de conditiile de cazare (am platit 3** si am fost cazati la alt hotel decat cel in oferta, hotel de 1*), de lipsa micului dejun care era inclus in pret si de bataia de joc generalizata. Vreo 15 - 20 au depus reclamatii la OPC. Chiar si-au batut joc de noi, Omnia este o agentie care trebuie ocolita.
#617114 (raspuns la: #348126) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
dap, si eu am fost - de Intruder la: 27/02/2012 22:10:21
in omniile baltice, a fost super-super obtional. atat de super, ca am facut scurt circuit...'ntelegi?

poate am fost impreuna, io eram ala cu seapca si frac roz...tu?
#630098 (raspuns la: #630086) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
eu - de zaraza la: 27/02/2012 22:58:40
aveam ciorapi trei sferturi si sandale romane. chiar te-am remarcat, esti dragut :)
#630100 (raspuns la: #630098) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Turcia +Rhodos 8 zile - de acsorin57 la: 29/05/2013 18:03:32

Am participat la circuitul “Turcia + insula Rhodos 8 zile”, “Pe urmele a 3 din cele 7 minuni ale lumii”, organizat de S.C. OMNIA TURISM S.R.L., B-dul Regina Elisabeta 37, sector 5, Bucureşti, Licenţa A 163/1994, RC J40/6792/1991, CF R2620505, iar touroperatorul nu a prestat serviciile pe care s-a angajat să le presteze în perioada 19.05.2013 – 26.05.2013.
În programul circuitului a fost inclusă o croazieră opţională în insula Rhodos, pe care o parte din clienţi au achitat-o în momentul achiziţionării pachetului de servicii, iar altă parte din clienţi, în timpul derulării circuitului. Menţionăm faptul că pentru mulţi dintre turişti această excursie a constituit obiectivul principal care a înclinat balanţa în favoarea achiziţionării acestui circuit şi nu a altuia oferit de companiile concurente. Tocmai de aceea, considerăm că am fost înşelaţi, întrucât ni s-au vândut servicii turistice care nu au fost prestate.
Excursia pe insula Rhodos a fost anulată miercuri, 22.05.2013, la ora 21.00, în condiţiile în care teoretic era programată pentru joi, 23.05.2013, ora 8.00. Motivul anulării a fost inexistenţa unui mijloc de transport de la Marmaris la Rhodos.
Considerăm că touroperatorul, S.C. OMNIA TURISM S.R.L., ar fi trebuit să ne comunice înainte de plecarea din Bucureşti faptul că excursia pe insula Rhodos va fi anulată, astfel încât să putem decide dacă dorim în continuare să participăm la acest circuit sau nu.
De asemenea, este de remarcat comportamentul inadecvat al reprezentantului touroperatorului, ghidul CREŢESCU MUGUR, care nu a comunicat detalii referitoare la croaziera în insula Rhodos, răspunzând nepoliticos atunci când i s-au solicitat astfel de informaţii.
În cazul anulării acestei croaziere nu a fost nici caz de forţă majoră şi nici nu au apărut alte împrejurări care să nu fi putut fi prevăzute sau evitate. Mai mult, a invoca motivul că touroperatorul, S.C. OMNIA TURISM S.R.L., nu ştia că nu este posibilă deplasarea pe insula Rhodos cu un catamaran (cursă de linie care face legătura între Marmaris şi Rhodos şi care nu circulă în zilele de joi) denotă lipsa de seriozitate şi competenţă a acestuia.
Referitor la aspectele financiare, menţionăm următoarele:
1. costul croazierei în insula Rhodos a fost de 50 euro/persoană (achitaţi în România) sau 60 euro/persoană (achitaţi în excursie), bani care au fost returnaţi clienţilor. Cu toate acestea, returnarea banilor nu compensează insatisfacţia de a nu fi beneficiat de serviciile promise şi plătite în avans;
2. în România au fost achitaţi 35 euro/persoană pentru ghid local în ziua a 5-a (conform pliantului furnizat în excursie de touroperatorul S.C. OMNIA TURISM S.R.L.), tur „by night” la Istanbul şi croaziera pe Bosfor;
3. în ziua a 7-a a fost prevăzută deplasarea pentru vizitarea Istanbulului cu ghid local, dar la niciunul dintre obiectivele vizitate (Moscheea Albastră, Muzeul Sfânta Sofia, Palatul Topkapi) nu am beneficiat de serviciile unui ghid local. Astfel, şi în această situaţie am plătit servicii care nu au fost prestate;
4. în Turcia am fost obligaţi să plătim încă 10 euro/persoană pentru ghizii turci de escortă, nu am primit chitanţă pentru aceşti bani şi nici nu am beneficiat de serviciile ghizilor locali, exceptând vizitarea coloniei antice Efes (un singur ghid local pe parcursul întregului circuit).
Având în vedere aspectele sus-menţionate, am depus o reclamaţie scrisă semnată de 22 clienţi la touroperator, S.C. OMNIA TURISM S.R.L. şi în cazul nesoluţionării amiabile a acesteia şi neacordării de daune morale satisfăcătoare ne rezervăm dreptul de a depune reclamaţie la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, precum şi la Autoritatea Naţională pentru Turism, Direcţia Generală Control şi Autorizare Turism.
#645499 comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul

-50%
reducere de Black Friday
Cursuri de matematica si fizica online!