Cursuri de matematica si fizica online!
Incearca-le gratuit acum

Peste 3500 de videouri de cursuri cu teorie, teste si exemple explicate
www.prepa.ro

Bonjour, Paris!

de zaraza sc la: 07/04/2014 11:19:23
rezumat: vizita turistica
voteaza:
In perioada 2-9 mai 2014 voi fi in Paris. Daca este cineva in zona si vrea sa ne vedem la ochi... sunt acolo, in bunul obicei al cafenelei cand de-a lungul timpului cafegiii s-au intalnit care pe unde au putut. :) In alta ordine de idei m-ar interesa niste linkuri de unde pot afla ce evenimente, de preferinta in aer liber, au loc in acea perioada si/sau locuri unde ai sansa sa intalnesti asa ceva. Pliantele cu harta Parisului se gasesc gratuit la muzee? Acuma trebuie sa precizez ca n-am fost de secole in alta tara si nici nu ma pot baza pe internetul telefonului, ca nu-i. Doar harta gps, offline. Dar cum nu-i la mine, vreau o harta. Mai este varianta sa o iau din Romania, de pe internet.
Pentru mine cel mai important e ca va fi o perioada de relaxare maxima. Obiective turistice oricum sunt la tot pasul. Poate cel mai mult o sa-mi placa sa ma plimb pe malul Senei seara.
Ne bazam pe limba engleza a sotului, limba pe care o vorbeste si o citeste la un nivel avansat. Amandoi am facut franceza in scoala. Va multumesc anticipat pentru informatii! :)

comenteaza . modifica . sterge
semnaleaza adminului . adauga la bookmarkuri

comentarii (45):

*** - de Victorian Silă la: 11/04/2014 18:07:48
Din ce mai tin minte..
In prima duminica din fiecare luna, vizitarea muzeelor nationale era pe gratis (cum ar fi intrarea la Louvre). La tine o sa fie 4 mai.

In Paris e misto si sa te plimbi pe strazi.
Cimitirul Pere Lachaise mi s-a parut interesant de vizitat. Voiam sa gasesc mormintul lui Jim Morrison - dar fara harta e imposibil. (se vind harti la intrare cu un euro sau doi). In schimb am dat de capela lui Mazarin (cardinalul). E o senzatie stranie sa intilnesti mormintul unui/unor personaj pe care il cunosti din romane istorice :)

Alt parc fain: Louxembourg.
#651639 comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
sc-ule - de om la: 12/04/2014 15:54:35 Modificat la: 12/04/2014 15:59:19
sa-ti iei un pass de turist pe 3 zile si o sa poti vizita linistita muzeele.
NU sta la coada principala de intrare (piramide) in Louvru, mai e una pe Rue de Rivoli (spre palais royale -alt loc de vizitat ;).

NU prea e cunoscuta, dar saint Chapelle (pe langa Conciergerie)e un bijou!...in rest...pt punctele turistice "clasice" urmareste marea masa compacta :))
Enjoy:)
PS: DA, ai harti gratuite peste tot, bashca o semnalizare/localizare pe strazi. Daca vrei aer liber si-i frumos afara ia RER-ul spre Versaille, bashca Trianonurile (pretul de intrare SI acolo inclus in passul de turist ;)
#651641 comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Victorian - de zaraza sc la: 14/04/2014 13:33:50
Chiar vreau sa ma plimb pe strazi! Sotul isi doreste muzee pe primele trei locuri, cred... Iar prietenul lui, unde suntem gazduiti, se ocupa deja de rezervarile la muzee, asa ca merg pe mana lui/lor.

Noi aveam si in Romania placerea de a vizita cimitire, asa ca probabil nu vom rata unul. :)

Ah, asta inseamna ca duminica vom fi categoric intr-un muzeu, ca daca e Louvre-ul, sigur nu mai este timp de altul. Doar daca il combinam cu altul de dragul variatiei sau mai stiu eu din ce cauze. :)

Multumesc mult, incerc sa intru in atmosfera si mai ales sa raman cu ceva dupa toata calatoria.

#651645 (raspuns la: #651639) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
om - de zaraza sc la: 14/04/2014 13:41:06
Da, la Palais Royale am vazut pe internet ca e o sculptura moderna, Les Deux Plateaux, de Daniel Buren. Cautam ceva in aer liber si am gasit "L'art public". Dar m-am linistit si nu mai caut nimic, am prostul obicei sa turui cand ma intereseaza ceva si mai mult ca sigur ca cele doua calauze "stiu mai bine decat mine". :)) O sa tac si o sa raman filosof. ;) Dar o sa vorbesc (cu ei)despre ce vad. :D

Multumesc mult pentru informatii! :)

#651646 (raspuns la: #651641) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
zaraza sc - de Victorian Silă la: 21/04/2014 23:11:46
Cu placere!
Pt muzee mici e bine sa te documentezi ca sa nu ai surprize (orar, sint deschise duminica, nu cumva sint renovari, etc)
Eu am incercat sa gasesc muzeul Delacroix care este un muzeu mic si cind in sfirsit l-am gasit mi-au inchis usa in nas desi mai erau 5 min pina la inchidere. Stiu ca m-am enervat rau!
Alt exemplu cu muzeul Picasso pe care uitindu-ma pe net la o pagina, nu am realizat ca nu era cea oficiala a muzeului :) Am luat adresa de acolo, indicatii etc. Ajungind la muzeu am avut surpriza sa-l gasesc inchis pt renovari - era asa de vreun an.
O intimplare de-asta iti poate strica vacanta asa ca e bine sa planifici din timp. (Eu nu sint genul)

Iti raspund cu intirziere pt ca am fost plecat in croaziera, marea Caraibelor :)

Vacanta placuta!
#651697 (raspuns la: #651645) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Victorian - de zaraza sc la: 23/04/2014 14:36:53
Din partea mea, asemenea surprize nu ma deranjeaza! :)) Nu ma atrage ideea sa stau inchisa intr-un muzeu, doar ideea sa vad ceva interesant. Si afara poate fi interesant. ;)

#651707 (raspuns la: #651697) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de donquijote la: 24/04/2014 08:29:31
ultima data am vazut parisul acum vreo 5 ani. unele s-or mai fi schimbat...consulta google
- daca nu poti toate muzeele, muzeul impresionistilor merita mai mult decat louvre. exista si un muzeu rodin, merita
- sacre coeur de urcat pe jos, dar numai ziua...
- o prvire in 'la defence' daca ai timp mergi cu metroul pana la capat, iesi afara te uiti inprejur si te intorci
- cartierul latin
- 'chez nos ancetres le golois' pe insula mica
- cartierul marais
- bistroul au trois mailletz in cartierul latin - pt atmonsfera (odata era muzica jazz live cu melody la cererea publicului si la subsol rock anni '70)
- jardin de luxembourg
- piata la grenelle daca ai timp - e martea si duminica
#651717 comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
donquijote - de zaraza sc la: 24/04/2014 09:23:13
Suna bine, cum altfel? ;) Multumesc mult! :)

Pfff, de cand nu ti-am mai scris nici calculatorul nu-ti mai stie nick-ul! :)

#651719 (raspuns la: #651717) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
om - de zaraza sc la: 24/04/2014 09:27:18
Ce e RER-ul?

#651720 (raspuns la: #651641) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 09:48:21
Se pare ca om mi-a luat-o inainte si a plecat in concediu! :)RER-ul e un fel de metrou care leaga Paris-ul de zona din apropierea Parisului. Cand iese din Paris devine practic tren. M-am plimbat cu "RER-ul C" mult si bine! ;)

#651901 (raspuns la: #651720) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
din avion - de zaraza sc la: 27/05/2014 09:54:08
La dus am avut vreme innorata si n-am vazut aproape nimic. Dar mi-a placut calatoria cu avionul, mai ales decolarea. Pentru mine si sot a fost prima calatorie cu avionul. Nu am rau de avion, desi am rau de inaltime. E alta mancare de peste... La intors am stat la geam si a fost senin aproape tot timpul, mai ales in a doua parte a zborului. Am avut probleme cu urechile la dus, desi am stat cu gura cascata. (eu vorbesc serios!...) La intors am facut tot ce era posibil sa combat problema cu urechile si n-am mai avut nimic.

#651902 comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Notre-Dame de Paris - de zaraza sc la: 27/05/2014 09:58:26
Marea majoritate a fotografiilor sunt facute de sotul meu. Voi preciza cand sunt facute de mine. :)

Image and video hosting by TinyPic
#651903 (raspuns la: #651902) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Langa Sacre-Coeur - de zaraza sc la: 27/05/2014 10:02:05
Dupa un drum lung de la Notre-Dame pana aici, singura relaxare "ca lumea" era intinsa pe iarba.

Image and video hosting by TinyPic
#651904 (raspuns la: #651903) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 10:04:47
Intinsa pe iarba, am observat o "doamna in copac" si am conversat cu ea. Dar ea nu voia decat o fotografie. Printre putinele facute de mine. :)

Image and video hosting by TinyPic
#651905 (raspuns la: #651904) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Dali - de zaraza sc la: 27/05/2014 10:07:16
Am prins expozitia Salvator Dali. :)

Bilete de papagal din sertarele lui Dali
Image and video hosting by TinyPic
#651906 (raspuns la: #651905) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 10:14:04
N-am urcat in Eiffel, era prea lunga coada. M-am energizat langa un copac. :)

Image and video hosting by TinyPic
#651907 (raspuns la: #651906) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 10:14:54
#651908 (raspuns la: #651907) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Ile de la Cite - de zaraza sc la: 27/05/2014 10:18:00
Trebuie sa punctez ca asta e o imagine care mi-a ramas in suflet, locul asta de unde se vad bratele Senei care imbratiseaza Ile-de-la-Cite.

Image and video hosting by TinyPic
#651909 (raspuns la: #651908) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Ghici ghicitoarea mea! - de zaraza sc la: 27/05/2014 10:51:47
Cu cine seamana domnul de culoare de pe culoarele Luvrului? ;)
L-am vazut intai la intrare, dar acolo n-am putut sa-i facem o poza. L-am intalnit insa in prima sectiune vizitata de noi, antichitatile egiptene. :)

Image and video hosting by TinyPic
#651910 (raspuns la: #651909) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 10:54:54
#651911 (raspuns la: #651910) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Oglindire - de zaraza sc la: 27/05/2014 10:57:39
Din profil e una... din fata e alta! :D

Image and video hosting by TinyPic
#651912 (raspuns la: #651911) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
La pleureuse - de zaraza sc la: 27/05/2014 11:09:56
- Bocitoarea - mi-a placut si sotul i-a facut o fotografie. :)

Image and video hosting by TinyPic
#651914 (raspuns la: #651912) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Alta oglindire - de zaraza sc la: 27/05/2014 11:11:50
Sotul meu parca tine o masca... e doar aparatul foto care nu se prea vede. :)

Image and video hosting by TinyPic
#651915 (raspuns la: #651914) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Lingura de fard - de zaraza sc la: 27/05/2014 11:27:29
Alt obiect interesant. Era in doua locuri. In primul loc zicea ca e numai lingura si atat.

Image and video hosting by TinyPic
#651917 (raspuns la: #651915) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Perspectiva - de zaraza sc la: 27/05/2014 11:29:34 Modificat la: 27/05/2014 11:30:48
Fotografiata la sugestia mea

Image and video hosting by TinyPic
#651918 (raspuns la: #651917) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 11:46:03
Sambata a fost dedicata catedralelor Notre-Dame si Sacre-Coeur, duminica turnului Eiffel (metroul ne-a lasat doua statii mai departe - din pacate), dar mai intai am fost la liturghia din Arpajon, oraselul unde am locuit. Asa ca dupa Eiffel am fost sa mancam in Cartierul Latin si cum eram obositi franti, am dorit o plimbare cu "Bateau Mouche". Pana la debarcader insa am parcurs kilometri pe malul Senei, o plimbare superba de altfel! :) Luni a fost programat muzeul Luvru.

#651919 (raspuns la: #651918) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Musee d'Orsay - de zaraza sc la: 27/05/2014 11:49:36
Marti a fost programat musee d'Orsay, unde am prins si expozitia "Vincent van Gogh - Antonin Artaud". Aduc aici "Noapte instelata", fotografie luata de pe internet. Apoi din muzeu am vazut tablourile mai mult in fuga pentru ca ma dureau picioarele si am ramas pe mijloc sa contemplu sculpturile unde erau banci.

Image and video hosting by TinyPic
#651920 (raspuns la: #651919) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Podurile peste Sena - de zaraza sc la: 27/05/2014 11:52:05
Alte locuri care trebuie punctate sunt podurile peste Sena. :) Indiferent de aspectul lor, mi-au placut podurile... Cu cat mai simple, cu atat mi-au patruns mai mult in suflet! :)

Image and video hosting by TinyPic
#651921 (raspuns la: #651920) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Charlemagne - de zaraza sc la: 27/05/2014 11:56:05
Marti seara am tras o fuga pana la Notre-Dame, crezand ca vom face poze mai bune la detaliile din interior. Din pacate sau din fericire, am asistat doar cateva minute la liturghie, accesul la detaliile noastre fiind interzis. Ne-am ales cu o poza din fata catedralei, celebra matura, de acum, a lui Charlemagne. :D

Image and video hosting by TinyPic
#651922 (raspuns la: #651921) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Beaubourg - de zaraza sc la: 27/05/2014 11:59:09
Miercurea a fost dedicata centrului Pompidou, muzeului Beaubourg de fapt.

Eu si scaunul lui Tatline, un artist rus.
Image and video hosting by TinyPic
#651923 (raspuns la: #651922) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:00:10
#651924 (raspuns la: #651923) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:03:06
Image and video hosting by TinyPic
#651925 (raspuns la: #651924) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:09:59
abonament la scaune...
Pai chiar eram abonata la scaune si banci, orice mi-ar fi putut permite sa ma odihnesc. Am stat si pe un scaun ce parea a fi pentru supraveghetori, unde puteam sa scot si limba... intre atatea opere moderne si neconventionale, gestul ar fi fost catalogat ca arta moderna. :)) Pe acel scaun am luat o pozitie simetrica si martiala, pacat ca n-am facut o poza... :D

Image and video hosting by TinyPic
#651926 (raspuns la: #651925) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Fixare - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:12:38
Intai mi-a placut, apoi, incitata deja la pozat, am simtit imediat si ca opera merita o fotografie, de fapt o fixare, ca sa nu se rostogoleasca. :)

Image and video hosting by TinyPic
#651927 (raspuns la: #651926) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:14:32
Vedere asupra Parisului de la Beaubourg.
Image and video hosting by TinyPic
#651928 (raspuns la: #651927) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Z... - de Baby Mititelu la: 27/05/2014 12:14:42
Foarte faine fotografiile! Ma bucur ca ai vazut Parisul...:)...
#651929 (raspuns la: #651926) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de Baby Mititelu la: 27/05/2014 12:15:27
Interesanta foc! :)
#651930 (raspuns la: #651905) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:17:07
Am mai vizitat atelierul lui Brancusi si muzeul Carnavalet, unde am studiat pe indelete camera lui Marcel Proust si muzeul Revolutiei Franceze. :)

#651931 (raspuns la: #651928) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Dar... - de Baby Mititelu la: 27/05/2014 12:17:27
Daca ar fi sa premiez una, as premia-o pe asta...
#651932 (raspuns la: #651925) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Baby - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:19:05
Inca nu mi-am revenit complet... :D nu pot sa merg mult sau sa stau in picioare ca ma dor picioarele si acum. :)

#651933 (raspuns la: #651929) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Baby - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:29:49
Hehe! :P

#651934 (raspuns la: #651932) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
O strada in Arpajon - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:31:07
... cea mult circulata de noi, e strada care duce la gara.

Image and video hosting by TinyPic
#651935 (raspuns la: #651928) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Piata de legume si fructe din Arpajon - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:32:54
foarte veche si foarte bine conservata.

Image and video hosting by TinyPic
#651936 (raspuns la: #651935) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
Gara din Arpajon - de zaraza sc la: 27/05/2014 12:34:31
La 4 dimineata, dimineata plecarii.

Image and video hosting by TinyPic
#651937 (raspuns la: #651936) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul
*** - de zaraza sc la: 27/05/2014 13:02:30
Ne-am mai propus sa vedem si am vazut la Luvru, Mona Lisa si Venus din Milo. Pe traseu am mai vazut trei tablouri de da Vinci si multe altele, eu nu le mai stiu. :)

#651940 (raspuns la: #651937) comenteaza . modifica . semnaleaza adminului . blocheaza userul

Cursuri de matematica si fizica online!